
Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása
szerződés azonosító: KM0103ppap23
Segítség a megrendeléshez – HA JÓT AKAR
Tisztelt Intézményi Partnerünk!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. július 4-től elérthető a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által
„Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása”
tárgyában kiírt közbeszerzési eljárásban megkötött keretmegállapodás.
Nyertes konzorciumunk, az AP-Office Kft – Iroda Magyarország Kft – Tip-Top 92’ Kft, szerződött papír és irodaszer szállítóként az elmúlt évekhez hasonlóan továbbra is készséggel áll szíves rendelkezésükre.
A nyertességen kívül örömünkre szolgál az is, hogy a most érvénybe lépett kibővített terméklista változásai intézményi partnereink még hatékonyabb és kényelmesebb működését szolgálják.
Példaként említenénk meg az új irodai higiénia termékkört, az ingyenes kiszállítási értékhatár csökkenését, vagy a fix összegű, és igen kedvező mértékű szállítási díjat.
A gazdaságos működés elősegítése érdekében az AP-Office Kft – Iroda Magyarország Kft – Tip-Top 92’ Kft terméklistájának kialakításánál nem kizárólag az olcsó ajánlati árat vettük figyelembe, hanem a magas használati értéket és a jó minőséget is.
Fontos megjegyezni, hogy csakúgy, ahogy az elmúlt években, az egyes megajánlott termékek között most is jelentős minőségi különbség lehet, így mindenképpen érdemes a gazdaságosságot mérlegelni a megrendelések összeállításánál.
Ebben, és valamennyi terméket, megrendelést, illetve szerződéses feltételt érintő kérdésben készséggel áll szíves rendelkezésükre közbeszerzési vevőszolgálatunk.
A közbeszerzési vevőszolgálat elérhetőségei:
AP-OFFICE Kft
telefon: +36 1 999 6346
e-mail cím: apoffice@apoffice.hu
webáruház: www.azirodaszer.hu
Üdvözlettel:
AP-Office Kft – Iroda Magyarország Kft – Tip-Top 92’ Kft konzorcium